wtorek, 1 grudnia 2015

Przekorna Kasia prezentuje...

Witajcie :)
Mam na imię Kasia i już drugi raz biorę udział w akcji :) W zeszłym roku robiłam notes, tym razem jest to kartka w pudełku na chrzest święty chłopca.
Tak na przekór wybrałam ten temat bo mam córkę i prawie wszystko różowe ;) Ten rok jest wyjątkowy ponieważ projekt robię wspólnie z Karoliną :) Karola zrobiła album na zdjęcia, jeszcze go nie widziałam i bardzo jestem ciekawa jak nasze prace komponują się razem ;)

W ogóle lubię pomagać... odkąd pamiętam brałam udział w akcjach WOŚP, Moja córka również skorzystała ze sprzętu podarowanego przez Orkiestrę, tym bardziej chętnie oddaję swoje twory na aukcje :)

A tak wyglądały przygotowania...

W trakcie tworzenia, już prawie prawie gotowe...

Mój mały pomocnik :D Majka pomagała mi głównie przy wycinaniu elementów w maszynce i przyklejaniu kwiatów ale swój udział miała, jestem dumna :))


 I gotowa praca...




dodatkowo wykonałam. rameczkę na zdjęcie... :))


Pozdrawiam serdecznie!!!


Kasia


1 komentarz:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP