czwartek, 3 grudnia 2015

Ewa prezentuje swój przepiśnik...

Na imię mam Ewa, w grupie „Skrapujemy z sercem dla WOŚP” gram już drugi rok. W ubiegłym roku robiłam przepiśnik i notes, w tym roku niestety tylko przepiśnik. Mimo, że jestem już na emeryturze (takie staruszki też scrapują J), nie mam za wiele czasu, bo oprócz „papierków” czas zajmuje mi szydełko, które uwielbiam tak jak scrapowanie.
Jak powstawał mój przepisnik?

Wybrałam papiery, ułożyłam na kartce, dobrałam dodatki i już J…. 

A tak naprawdę nie było wcale tak łatwo, bo papiery wybierałam dwa dni a dodatków do dzisiaj nie jestem pewna J


No ale jest i mam nadzieję, że spodoba się osobie, która go kupi.







1 komentarz:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP