wtorek, 29 grudnia 2015

niezdecydowana Ania przedstawia swój notes

Witajcie, mam na imię Anna – tutaj występuję jako Ania Sz.  W akcji Skrapowanie z Sercem dla WOŚP biorę udział po raz drugi, w tym roku wykonuję także notes.
Długo nie mogłam zdecydować się z jakich papierów i dodatków powstanie moja praca, przymierzałam, rozrzucałam, po czym ponownie zestawiałam nowe kompozycje.




Ostatecznie wygrał przepiękny moim zdaniem kremowo-turkusowy papier z gęstym, ptasim wzorem.


Po wybraniu papierów i decyzji co do dodatków, jakie zostaną użyte, praca wreszcie nabrała tempa. Kilka zdjęć pokaże kolejne jej etapy.

 

I to już wszystko. Mam tylko nadzieję, że notes znajdzie swojego nabywcę zaś zdobyte pieniądze zasilą konto Orkiestry, dla naszego wspólnego pożytku.
  

1 komentarz:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP