poniedziałek, 21 grudnia 2015

Cudny przepiśnik J.Dark preznetuje...

W duchu dnia dzisiejszego przepiśnik od Joanny prezentujemy, niezwykły jest on!

Mam na imię Joanna - w blogowym świecie znana jako J.Dark.
Kartki okolicznościowe wykonuję od dobrych 10 lat, a ponad dwa lata temu wciągnęłam się w świat papierów, klejów i tekturek na dobre...
W zeszłym roku przypadkiem trafiłam na akcję "Scrapowania z sercem dla WOŚP" i postanowiłam następnym razem dołożyć swoją cegiełkę.
Tworzenie przepiśnika zaczęłam od przygotowania potrzebnych materiałów i wyboru papierów.



Brzegi okładek okleiłam washi tape, a WOŚPowe tekturki pokolorowałam na czerwono.


Papiery docięłam do odpowiednich rozmiarów, przeszyłam brzegi na maszynie i wszystko posklejałam.


Następnie zbindowałam całość i ozdobiłam okładkę.
Na wewnętrznych stronach okładki umieściłam kieszonki na luźne karteczki oraz wyciąganą kartkę z przelicznikiem kuchennym.



Pozdrawiam serdecznie, J.Dark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP