sobota, 4 grudnia 2021

Zestawy od Kasi

 Dzisiaj swoje zestawy prezentuje Kasia:

"Cześć!

Jestem Kasia i po raz pierwszy mam okazję uczestniczyć w tak wspaniałym przedsięwzięciu jakim jest akcja Scrapu- Scrap dla WOŚP. Miło jest dołożyć swoją cegiełkę do tak zacnej sprawy.

Prywatnie jestem samodzielną mamą dwójki dorastających dzieciaków, posiadających orzeczenia o niepełnosprawności, co sprawia, że akcje tworzone dla WOŚPu są dla mnie jeszcze cenniejsze.

Scrapbookingiem zajmuję się właściwie od niecałych 2 lat, a stało się to przez zupełny przypadek. Wcześniej tworzyłam portrety oraz obrazy, przy tym pracując na etacie jako opiekunka w żłobku.

Na Facebooku można znaleźć moje prace na fp Soul and Art- Pracownia Rękodzieła ;)


Na 30 Finał stworzyłam 3 komplety albumów z kartkami:

1 Zestaw - Album Ślubny w pudełku z kartką ślubną DL również w pudełku.

 W albumie, który jak na album harmonijkowy jest bardzo rozbudowany, zmieści się ponad 50 zdjęć w formatach 9x13 oraz 10x15. Jasne i harmonijne barwy papierów będą pięknym tłem dla zdjęć z tak niezapomnianego wydarzenia jakim jest ślub i wesele. Podkreślą urok i wyjątkowość umieszczonych w nim zdjęć sprawiając, że te chwile zapadną w pamięć na dłużej. 

 Bazy kartki, pudełek oraz albumu harmonijkowego pochodzą od GOATBOX (naszego cudownego sponsora)


2. Zestaw to świąteczny :) Mały Trifold z miejscami na zdjęcia i kartka (czekoladownik jako gratis)

 Jak to mówią, mały ale wariat. I chyba tak też można określić ten niewielki albumik, który zmieści 4 zdjęcia w formacie 9x13 oraz 6 mniejszych 7x7cm pozostawiając jeszcze miejsca na zapiski, które również można zamienić na miejsce na niewielkie zdjęcia. Mimo, iż jest niewielkich rozmiarów może być pięknym prezentem pod choinkę wraz z dopasowaną do niego kartką mieszczącą się w specjalnej kopercie.  

 Tutaj również wykorzystałam bazy od GOATBOX. Bardzo lubię na nich pracować. 




3.Zestaw
- Duży Album (21x15x13,5cm) z kartką DL w pudełku 

 Szeroki album, który pomieści od 40 do 50 zdjęć w formatach 9x13 oraz 10x15. Okładka albumu jest obita pięknym i miękkim płótnem introligatorskim w barwie ciemnego, pudrowego różu, sprawiając, iż sam album wygląda nie tylko elegancko, lecz również będzie bardziej wytrzymałym. Karty są mocowane metodą Hidden Hinge. Spora ilość klapek i kieszonek umożliwia umieszczenie w nim sporej ilości zdjęć w różnym rozmiarze. Ozdobą albumu są piękne i subtelne papiery z motywami kwiatów oraz drewna. Pochodzą one z kolekcji jednego z naszych sponsorów ITD.Collection

Album wraz z kartką są uniwersalne więc nadadzą się nie tylko jako prezent urodzinowy, lecz także na inne okazje jak choćby: przejście na emeryturę, wieczór panieński czy ciąża.

Niezależnie od tego na jaką okazję się go wręczy, będzie on piękną ozdoba i pamiątką. 

Mam nadzieję, że taki zestaw przypadnie Wam do gustu i z chęcią będziecie go licytować dla WOŚP :)

 


Weirzymy, że będziecie ostro walczyć o te zestawy, abyśmy wspólnie zebrali jak najwięcej $$$ na cel 30 finał€ Orkierstry.

SIE-MA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP