piątek, 17 grudnia 2021

Zestawy od Ani

 My mamy jeszcze kilka zestawów do zaprezentowania. Dzisiaj zestawy Ani:

Cześć, jestem Ania i od zawsze lubię rękodzieło. Scrapbookingiem zajmuję się już od  niemal 4 lata! To drugi raz, kiedy mam przyjemność i zaszczyt brać udział w akcji Scrapujemy dla WOŚP.

Pierwszy zestaw

Na aukcję przygotowałam album i kartkę ze wspaniałych papierów "Fairy Land" marki ScrapBoys. Album ma piękną, lnianą okładkę, a jego bazą jest papier kraftowy (eko), podobnie jak kartki. Zbudowany jest z lustrzanych stron, które pomieszczą zdjęcia w formacie 7,5x10 cm. Znajdziecie w nim otwierane dodatkowe strony, ukryte kieszonki i mnóstwo magicznych postaci. Jednocześnie album nie ma bardzo skomplikowanej budowy tak, aby każdy mógł się nim cieszyć i bez obawy uzupełnić go swoimi zdjęciami.

Pasująca do albumu kartka będzie stanowić piękne uzupełnienie prezentu. W środku jest miejsce na wpisanie życzeń. Do kartki dołączona jest koperta.

 Ten zestaw to idealny prezent dla małej księżniczki oraz wszystkich wielbicieli i wielbicielek wróżek, elfów i magii.





Drugi zestaw

Na moją kolejną aukcję przygotowałam notatnik i kartkę. Ten zestaw powstawał z przygodami, bo pierwszy komplet, przy pakowaniu, zalało mi dziecko... Więc szybciutko usiadłam i zrobiłam nowy! Notatki powstał na kraftowej (eko) bazie gotowego notesu. Notes ma w środku jasne, lecz nie białe kartki w linie. Ma gumkę, którą można go wygodnie spiąć, miejsce na długopis, a z tyłu także kieszonkę, idealną do schowania luźnych kartek i notatek. Notes specjalnie ma dość płaską kompozycję na okładce, by można było wygodnie z niego korzystać.

Pasująca do notatnika kartka także powstała na bazie kraftowej i starałam się, by była uniwersalna. W komplecie jest oczywiście koperta, w środku kartki miejsce na życzenia. 

Ten komplet powstał z pięknych i delikatnych papierów "Rose Lane" marki Scrap8.

Ten zestaw to idealny prezent dla romantyczek i osób, które uwielbiają otaczać się kwiatami i delikatnymi ozdobami.






Mam nadzieję, że Wam komplety podobają się równie bardzo co mnie praca nad nim, oraz, że będziecie dzielnie licytować, aby je zdobyć! Przecież to na szczytny cel!

SIE-MA! 

Ania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP