środa, 1 grudnia 2021

Dzisiaj pokazujemy zestaw od Aboku


 Dziś pokażemy niesamowity zestaw od Agnieszki-Aboku, napisała o swoich pracach i sobie kilka słów. 
 
Dzień dobry.
Mam na imię Agnieszka, w świecie scrapowym można odnaleźć mnie pod pseudonimem Agnieszka - ABOKUart. Od wielu lat wykonuję ręcznie przeróżne rzeczy. Jest to moją pasją, która sprawia mi wiele radości dlatego z przyjemnością poświęcam temu każdą wolną chwilę. Z Orkiestrą Świątecznej Pomocy gram każdego roku ale w grupie "scrapowanie dla WOŚP" jestem chyba po raz pierwszy i jest mi bardzo miło, że na rzecz 30 finału mogłam wykonać i dołożyć kilka prac od siebie. Przygotowałam zestaw, który składa się z kalendarza, notesu i kartki okolicznościowej, na których znajdują się nasze rozpoznawcze"akcjowe serduszka"a całość zamknięta jest w dekoracyjnym pudełku. Komplet ozdobiony jest różnymi mediami, stemplami, kryształkami, przeszyciami, papierowymi kwiatkami, wstążkami vintage oraz wieloma innymi elementami do scrapbookingu.
"Najpiękniejsze niespodzianki to takie, które sprawiły, że na czyjejś twarzy pojawił się uśmiech" i myślę, że tak będzie też tym razem.




 Nieco technicznych szczegółów: 

Kalendarz książkowy, dzienny z magnetycznym zamknięciem. Wymiary: 21 x 15 cm. (format A5), układ - dzień na stronie (sobota z niedzielą są na jednej stronie), 324 strony, druk - szary i burgund, 

Kalendarium - 4 języczne (PL, GB, D, RUS), imieniny i święta, fazy księżyca, wschody i zachody słońca, Zodiak, na dole kalendarium plan całego roku. Część informacyjna - Kalendarium skrócone 2021/2022/2023; skrócony plan roczny 2022; Kolorowa mapa Polski

Notes w formie skrzydeł: Wymiary: 20 x 12 cm., okładka sztywna, bindowany niebieską spiralą, w kratkę, ok. 100 stron. Dodatkową ozdobą są zawieszki: akrylowy aniołek oraz metalowe serduszko

Kartka: Format: 15 x 15 cm., w środku znajduje się miejsce na życzenia.

Pudełko: Format: 29 x 24cm., głębokość: 5cm.

 

Kochani, więc pamiętajcie ten zestaw będzie wystawiony na aukcjach scrapuscrap dla orkiestry. Liczymy, że będziecie o niego ostro walczyć! i Wspólnie dużo zyskamy dla celu 30 finału WOŚP.!

SIE-MA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP