niedziela, 12 grudnia 2021

Dwa piekne zestawy do Kseni.

 Witajcie w kolejnej odsłonie zestawów licytacyjnych.

W tym roku kolejny raz udało mi się dołączyć do wspaniałej akcji Scraperek w WOŚP. Zestawy powstały w towarzystwie mojej czterolatki, która dzielnie dopingowała mnie. I cały czas powtarzała: mama, robisz to pomagając innym, co mnie niezmiernie cieszy, że łapie takie  pozytywne oddźwięk w działaniu. Zapraszam Was do zapoznania się z pracami.

Pierwszy zestaw to album z kartką urodzinową. Wyhaftowałam własnoręcznie cudowne wzorki od rodzimej projektantki wzorów Igiełki MB z urodzinową dziewczynka i postanowiłam je wyeksponować w albumie. Wzory są wspaniałe, dzięki konturowaniu są żywe, kolorystyka jest fantastyczna, taka radosna. Są to 4 śliczne obrazki, które znalazły swoje miejsce na okładce i na stronach albumu, do którego zmieści się około 20/30 zdjęć np. z uroczystości urodzinowej :). Ten na okładce wyhaftowałam na większej kanwie w kolorze zielonym, a w międzyczasie wybierałam kolekcję papierów i wpadła mi w oko jedna w takich żywych kolorach jakie są we wzorach. Więc jest radośnie.



Drugi zestaw to moja praca z nutką mixmediowego działania. Zestaw rozbudowałam i składa się z przepiśnika, czekoladownika, kartki i zawieszki na butelkę wina – same dobre rzeczy. Do jego stworzenia użyłam pięknej kobiecej kolekcji od sponsora PassionScrap „About You”. Wyszło bardzo nastrojowo. Przepiśnik ozdobiłam maską i pastą strukturalną, dodałam kolorów poprzez nałożenie farb proszkowych od 13arts. Dozdobiłam pozostałymi przydasiami w tym tekturkami i delikatnie dobłyszczyłam drobinkami mieniącymi się w świetle. Środek to drukowane strony na przepisy, ale dodałam też maleńkie wstawki od siebie.  Czekoladownik zawiera w sobie już słodką czekoladę i jest ozdobiony kwiatami m.in. ręcznie wykonanymi pod ogólną kolorystykę róży z kolekcji. W środku ma miejsce na ręczny wpis od wręczającej osoby. Kartka to wybrana śliczna grafika kobiety i uwypuklona poprzez przy zdobienie tekturką i kwiatami. Zawieszka do wina nawiązuje swoją grafiką do całości.  Bardzo osobisty i stylowy prezent.






  



Zapraszam Sie Ma !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP