czwartek, 16 grudnia 2021

Album od Małgosi

 "Dzień Dobry!

Mam na imię Małgosia.
To mój pierwszy raz gdy tworzę dla "Scrapujemy z sercem dla WOŚP" i mam nadzieję, że nie ostatni.
Prywatnie jestem żoną i mamą dwójki urwisów, którzy zaraz po narodzinach wygrzewali się w łóżeczkach ze znanym wszystkim nam serduszkiem WOŚP.

Na ten mój pierwszy raz postanowiłam stworzyć taki oto zestaw, czyli album, kartkę i czekoladownik :-) Album pomieści ok. 50 zdjęć w rozmiarze 9x13cm oraz ok. 20 w rozmiarze 10x15cm Ale! Ale! Ten zestaw nie powstałby gdy nie pomoc sponsora! Skorzystałam przy jego wykonaniu z cudownych papierów od ITD Collection.

Mam nadzieję, że zestaw przypadnie Wam do gustu i okażecie to hojnie licytując go na rzecz WOŚP.
Jednocześnie zapraszam Was też do oglądania i licytowania pozostałych prac, które powstały w ramach tej cudownej akcji "Scrapujemy z sercem dla WOŚP" :-) Pozdrawiam całym sercem, Małgosia"

 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP