środa, 15 grudnia 2021

Zestawy od Angeliki

 Dzisiaj prezentacja zestawów Angeliki:

"Część jestem Angela,  

Pochodzę z zamojszczyzny. Jestem mamą, żoną i....scraperką. 

Już trzeci rok biorę udział w akcji Scrapu-Scrap dla WOŚP i z pewnością będę też obecna w przyszłym roku. 

 Moje pracę: 

Zestaw 1 

Zestaw 12 kartek okolicznościowych w pudełku

Karteczki zrobione na różne okazję: Chrzest Święty, Boże Narodzenie, Ślub, Komunia Świeta, Urodzinowa, 2* urodziny/imieniny,  Wielkanocna, Na roczek, Uniwersalna. Kartki na bazach od GoatBox - parawan, niekończąca się kartka oraz bazy własne - pudełko pop up, bazy kwadratowe, prostokątne i dl. Do ozdobienia kartek użyłam tekturki od Ani Szajdy - Przez Okienko oraz papierów od Craft o Clock, Scrap Boys oraz wyciętych elementów od Itd Collection







 

Zestaw 2 

Album uniwersalny i kartka

Album na beżowej bazie z ekoskóry o wymiarach 23×18×5 cm. 

Cały album wykonany jest z papierów i dodatków od Passion Scrap z kolekcji Love...is in the Air. 

Album pomieści ok 60 zdjęcie w formacie 10 na 15 i 9 na 15 cm + ma też miejsce na luźne zdjęcia. 

Do albumu wykonałam również kartkę. 



 


Zestaw 3 

Zapiśnik/ notes i kartka

Zapiśnik prostokątny na metalowym kole, zawiera czystek kartki

Okładka zapiśnika i kartka wykonane są z kolekcji Dream Garden od Scrap Boys.



 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP