środa, 29 grudnia 2021

Zestawy od Agnieszki.

 Witajcie.

Dziś zapraszam do oglądania pięknych zestawów od Agnieszki.

Oddaję Jej głos:

Nazywam się Agnieszka Rogóż-Duda i możecie mnie kojarzyć jako Z nożyczkami w ręku by ARD. To mój pierwszy raz i mam nadzieję, że nie ostatni z "scrapowanie dla WOŚP". Na tegoroczne licytacje przygotowałam 2 zestawy:

1 zestaw to album z kartką. Album jest o tyle uniwersalny, że może być na wiele okazji. Ma on wymiary 16x16 i jest w formie trifolda w kolorystyce różano - miętowym od Naszego sponsora Craft o'clock. Każda strona albumu posiada wiele zakładek oraz miejsca na zdjęcia 9x13. Do kompletu jest kartka w takich samych kolorach, do której można wpisać życzenia.
 




2 zestaw to album z kartką. Album ma wymiary 16x16. Jest z 4 kartami ozdobionymi "na bogato". Każda karta posiada magnes, aby strony same się nie otwierały. Posiada on miejsca na wiele zdjęć 9x13. Do kompletu jest kartka o wymiarach 10x21 z tych samych papierów, do której można wpisać życzenia. Materiałem do ich wykonania pochodzą od sponsora ITD Collection.
 
 






SIE MA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP