wtorek, 7 grudnia 2021

Zestaw śłubny od Kseni.

Witajcie.

Tak jak obiecałam zestaw od Kseni, który wraz z moim zestawem decupage (ten zestaw już widzieliście 😊) może być spójnym prezentem ślubny dla Nowożeńców :)

Zapraszam do oglądania .

Mój zestaw to album, kartka i księga gości skierowane dla nowożeńców. Powstały z pięknych materiałów, które dostałam od Sponsora akcji ITD Collection. Całość stworzyłam z kolekcji, która wpadła mi od razu w oko i wiedziałam co zrobię, tytuł nosi „Nostalgia”. Album ma pięć rozbudowanych kart z różnymi flapkami, kieszonkami i zakamarkami, które pomieszczą do nawet 60 zdjęć w różnych formatach. Album zawiera tekturki, które również dostałam od sponsorów akcji. Kartka powstała na bazie od „Rzeczy z papieru”, warstwowa z dodatkiem akcentu kraftowego, jako uwiecznienie gratulacji dla Pary Młodej. Pomyślałam, że przyda się też Księga Gości do wpisów ręcznych. Okładka zdobiona i pierwsza strona z paroma zdaniami od Państwa Młodych.

 















To był kolejny czas mile spędzony na tworzeniu dla szczytnego celu. Dziękuję… Do zobaczenia, za rok.

Sie MA!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP