wtorek, 14 grudnia 2021

Piękne zestawy od Anny.

Dziś prace Ani zatem oddaje Jej głos:

Cześć

Na finał WOŚP przygotowałam swoje prace po raz drugi. Tak jak w zeszłym roku z ogromną chęcią przyłączyłam się do akcji Scrapu-Scrap dla WOŚP. 

 

Zestaw 12 kartek na różne okazje w pudełku

 

Kartki kwadratowe o wymiarach 14x14xm z kopertami w ochronnych folijkach oraz pudełko, wykonane są z wysokiej, jakości papierów, z których miałam możliwość skorzystać. Użyłam papiery oraz wycięte elementy z różnych kolekcji od jednego z naszych tegorocznych sponsorów Craft O’Clock. Tekturki, których użyłam w kartkach pochodzą od Przez Okienko – Anna Szajda, a maska użyta na wieczku pudełka od ITD Collections. Oprócz tego wykorzystałam również inne dodatki jak sznurek, gaza, kabaszonki oraz inne drobnostki. Użyłam również kolorowych tusze Distress Ink.  

Z całego serca dziękuję wszystkim sponsorom za wspieranie naszej akcji.

 

 





Chusta robiona na szydełku                

 

Wydziergałam na szydełku ażurową chustę w kolarach błękitu i fioletu na każdą pogodę.

Chusta z pięknego wzoru IRVETTE autorstwa Agnieszki Smutek została wykonana z Kokonka koloru nr 239 od Kokonki - motki ombre, włóczka: 3 nitki, 50%bawełna / 50% akryl, ok 1100m, szydełko: 3mm, wielkość po blokowaniu: 200x90 cm.

 

 



Zestaw morski – ramka na zdjęcie, kartka i mały czekoladownik

                                                                                                                                            

Ramka na bazie beermaty, kartka C6 oraz mały czekoladownik Ritter Sport wykonane są z wysokiej, jakości papierów, z których miałam możliwość skorzystać. Użyłam papiery oraz wycięte elementy z morskiej kolekcji od jednego z naszych tegorocznych sponsorów Scrapboys, baza to Goatbox, maska użyta na wieczku pudełka od ITD Collections. Oprócz tego wykorzystałam również inne dodatki jak sznurek, gaza, kuleczki piaskowe oraz inne drobnostki. Użyłam również kolorowych tuszy Distress Ink oraz farb akwarelowych.

 


 


 

Z całego serca dziękuję wszystkim sponsorom za wspieranie naszej akcji. 

 

Mam nadzieję, że mój zestaw przypadnie Wam do gustu,

Pozdrawiam, Ania

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP