środa, 4 listopada 2020

Świąteczny zestaw od DecoArtMagdy

 Hej witacie :)

Z tej strony DecoArtMagda, to już kolejny rok,
jak gram razem ze scraperkami dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy <3.
Jest mi tym bardziej miło, że kolejny raz jestem w zespole organizatorek.

W tym miejscu dziękuję również za zeszłoroczne licytacje,
wszystkim tym, którzy brali w nich udział.

Dziękuję także wszystkim scraperkom, które grają razem z nami <3.
Jesteście wspaniałe <3.

 Dziś chciałam Wam pokazać zestaw: album z gwiazdkowym wiankiem, kartkę i mininotes.
Starałam się utrzymać kratowy charakter zestawu,
a tematyka zestawu to święta Bożego Narodzenia...

Wybrałam papiery od ABStudio, 
dostępne w scrapkowo.pl
znajdziecie je pod tym linkiem i tym
ze scrapkowo użyłam też tusz memento

W zestawie użyłam też papierów od AltairArt
Nasze firmowe serducha wycięte przez Magiczny Kociołek <3









dziękuję za uwagę
i liczę, że zestaw znajdzie nowy dom i zasili aukcje dla WOŚP <3.
Pozdrawiam i SIEMA <3

Magda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP