piątek, 27 listopada 2020

Aga zachwyca kolejnymi pracami

Hej!

 Siódmy rok gram ze scraperkami, mam na imię Agnieszka i dziś przedstawię Wam dwa albumy. Albumy powstały z papierów od naszego sponsora czyli ScrapBoys :) 


Pierwszy album powstał z papierów z kolekcji Flowers Story i kilku arkuszy Industrial Romance.
 Użyłam również tekturki od drugiego naszego sponsora Magicznego Kociołka. 
Album pomieści minimum 74 zdjęcia wielkości 9x13. Do albumu wykonałam również kartkę oraz wisiorek z koralików, całość została zapakowana w pudełko.









Drugi album to album trifold z dodatkowymi stronami. 
Wykorzystałam tu kolekcję Victorian Home oraz papiery pasujące kolorystycznie pochodzące z moich zapasów. Album pomieści minimum 70 zdjęć w rozmiarze 9x13 oraz wiele mniejszych fotografii. Są również tagi,  które można wykorzystać na zapiski. Do albumu dołączyłam kartkę i zapakowałam w pudełko.




Mam nadzieję, że albumy przypadną Wam do gustu, a wylicytowane kwoty zasilą konto WOŚP.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP