poniedziałek, 2 listopada 2020

Dzisiaj przedstawi Wam się Monika

Cześć i czołem!

Jestem Monika- tutaj już piąty rok z rzędu.

Jak co roku to i w tym roku postanowiłam również spróbować swoich sił i dołożyć swoją cegiełkę w tak ważnym celu.

Pewnie część z Was kojarzy mnie z ubiegłych lat, ale tak dla przypomnienia :)

Trochę o mnie :) . Rękodziełem zajmuję się odkąd pamiętam, zaczynająć od płaskorzeźby i rzeźby poprzez cardmaking, scrapbooking, mixed media i decoupage. Ciągle się rozwijam, próbuję czegoś nowego. W sieci znajdziecie mnie jako ScrapMonia- serdecznie Was zapraszam. 

Od kilku lat mieszkam w Niemczech. Aktualnie przebywam na urlopie macierzyńskim, bo w lipcu zostałam mamą ❤️.

Okres ciąży był dla mnie stosunkowo mało twórczy, bo brzuszek i ogólne złe samopoczucie nie pozwalało na tworzenie niestety... Ale za to znalazłam czas na oglądanie tutoriali i sporo się dzięki temu "nauczyłam"

Teraz kiedy mój mały skarb jest na świecie, też nie mam za dużo czasu na tworzenie, bo jest dość absorbujący...  Scrapuję, kiedy synek śpi lub kiedy mąż jest w domu i może się nim trochę zająć.

Tak oto powstał jeden z moich kompletów na licytacje na rzecz WOŚP z materiałów od sponsorów Scrapboys, UHK, Rapakivi oraz Magiczny Kociołek.


Przedstawiam Wam zestaw: album o wymiarach 21x21 cm, który pomieści minimum 45 zdjęć w rozmiarach 9x13 cm, 10x15 cm oraz 13x18 cm oraz kartkę do kompletu.


Trochę o albumie... Bazę do albumu wykonałam samodzielnie, składa się ona z 3 podstawowych kart, które są rozbudowane. Jest mnóstwo kieszeni i dodatkowych skrytek na zdjęcia. Album ma przygotowane 45 mat na zdjęcia, jednak pomieści ich sporo więcej. Karty od góry posiadają kieszenie, w które również możemy włożyć zdjęcia. Piękne papiery nie potrzebują zbyt wielu dodatków, a album z założenia ma być dla mężczyzny, dlatego pojawia się w nim sporo trybików.

Baza do kartki pochodzi od Rapakivi.


 

Dziękuję za możliwość wykonywania prac na Waszych materiałach!

Materiały jakie użyłam oprócz wymienionych to m.in. : papier kraftowy, klej magic, taśma dwustronna, gilotyna tonic studio, zawieszki, Sznurki, tekturki trybiki wstazki no i oczywiście WOŚPowe serduszka.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam mój zestaw i chętnie o niego powalczycie!

Pozdrawiam, ScrapMonia.

 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP