czwartek, 12 listopada 2020

Kolejne cuda Agnieszki

 Hej Wszystkim :) 

Mam na imię Agnieszka, a to mój kolejny, już siódmy rok grania razem ze skraperkami ze "Scrapujemy z sercem dla WOŚP". W tym roku wspieramy oczywiście 29 Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jak co roku przygotowałam trochę prac.

Dziś przedstawię Wam albumik na zdjęcia , kartkę oraz zawieszkę/wisiorek. Albumik został wykonany z papierów utrzymanych w kolorach zielonym, różowym, białym z odrobiną czerni. Album pomieści 60-80 zdjęć w rozmiarze 9x13.
Z tych samych papierów powstała karteczka w pudełku. Ponadto, do albumiku wykonałam zawieszkę /wisiorek z koralików.  Wisiorek utrzymany jest w kolorach zielonym, białym, różowym - pasuje kolorystycznie do albumu. Album wraz z kartką i zawieszką został zapakowany w pudełko. Pudełko może zostać wykorzystane jako opakowanie na prezent lub służyć jako "domek" dla albumu.







Mam nadzieję, że ten komplet przypadnie Wam do gustu. Możecie wykorzystać go dla siebie i przechowywać w nim swoje wspomnienia bądź podarować go bliskiej osobie. Tak czy siak, pamiętajcie:), że uzyskana na licytacji kwota zasili konto WOŚP.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP