piątek, 20 listopada 2020

Ślubne komplety Justyny

 Cześć!

Dzisiaj pokażę Wam moje prace😊

Jest to jest mój drugi raz w akcji "Scrapujemy z sercem dla WOŚP", ale wiem, że z pewnością nie ostatni! Bardzo cieszy mnie to, że robiąc to co kocham mogę pomagać ❤ W tym roku na licytację przygotowałam dwa komplety składające się z albumu i kartki w pudełku. 

Do stworzenia pierwszego zestawu wykorzystałam kolekcję "Rosy Summertime" od ITD Collection, które w tym roku jest jednym z naszym sponsorów. Te cudne tekturki pojawiające się w albumie pochodzą od Magicznego Kociołka, który również wspiera naszą inicjatywę. Oczywiście wszędzie znajdziecie tekturkowe serduszka- znak naszej akcji❤





Drugi zestaw został stworzony z papierów naszego cudownego sponsora- Craft o'clock. 
Na pracach znajdziecie także tekturkowe serduszka. Album i kartka w pięknych barwach ze ślicznymi ślubnymi grafikami idealnie oddaje klimat okazji, na jaką został stworzony. 




W wykonanie prac włożyłam całe swoje serduszko, więc mam nadzieję, że Wam się spodoba
i zechcecie licytować moje komplety❤


Ściskam,
Justyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP