środa, 25 listopada 2020

Poznajcie Kapę

 

Witam serdecznie,

jestem Kapa, scrapbookingiem zajmuję się od kilku lat.

 Wykonuję kartki, pudełeczka niespodzianki, albumy, zaproszenia.

Na aukcję wykonałam album na zdjęcia wraz z kartką, jest to moja pierwsza praca dla WOŚP.




Album na zdjęcia ma wymiary 20x20 cm, pomieści 40 zdjęć 10x15 cm. 
Od podstaw wykonany ręcznie, obłożony papiere, laminowany, od Craft'o clock.
Do ozdobienia okładki użyłam m.in. warstwowej tekturkowej serwetki od Magicznego Kociołka, której pierwszą warstwę pokryłam złotym woskiem dla podkreślenia ażurowego wzoru.

Wnętrze albumu to stonowana kolorystyka, z akcentami roślinnymi i kwiatowymi.

Karty są dodatkowo zdobione tekturkami od Tekturkowo, część z nich pokryłam preparatem o bardzo delikatnym złotym połysku. 
Dodatkowo ozdobiłam pięknymi kwiatowymi grafikami od Craft o'clock.

Album zawiera otwierane klapki, książeczki harmonijkowe, pojemną kieszeń z matami. 
Znajdziemy w nim także dwie przyklejone na stałe ozdobne maty udekorowane w taki sposób, że wystarczy zdjęcie wsunąć za dekoracje i nie trzeba ich przyklejać.






Do albumu wykonałam kartkę warstwową w pudełku. Jest ona ozdobiona tekturkami, napis pochodzi od Tekturkowo  pokryty tym samym woskiem co tekturki znajdujące się na okładce albumu. Wnętrze kartki ozdobione również papierem scrapowym. 



1 komentarz:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP