środa, 18 listopada 2020

Piękny zestaw kartek Ani


Witam, jestem Ania. 

Jestem żoną i mamą dwóch szalonych chłopaków i zwariowanej pięciolatki, a z zawodu jestem nauczycielem. Odkąd pamiętam to zawsze lubiłam wszelakie prace manualne. Moje hobby to ogólnie rzecz biorąc rękodzieło, a moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się kilka lat temu i trwa do dzisiejszego dnia.

Ciągle się uczę czegoś nowego i próbuję różnych technik, ale najchętniej tworzę różnorodne kartki, te prostsze i te warstwowe czy bardziej skomplikowane. Tworzę również tagi, exploding boxy, rózne pudełka, albumy i próbuję swoich sił w LO oraz małych formach takich jak ATC. Od kilku lat jestem w sztabie WOŚP dlatego zdecydowałam, że połączę jedno i drugie i dołączyłam do grupy scraperek dla WOŚP.


Zestaw 12 kartek na różne okazje w pudełku

 

Kartki o wymiarach 14x14xm z kopertami w ochronnych folijkach oraz pudełko, wykonane są z wysokiej jakości papierów, z których miałam możliwość skorzystać. Różne kolekcje oraz arkusze z elementami do wycięcia pochodzą w części od naszych tegorocznych sponsorów Craft O’Clock, Scrapboys, ITD Collections, ale nie tylko. Tekturki, których użyłam w kartkach pochodzą między innymi z firmy Magiczny Kociołek, a maska użyta na wieczku pudełka od ITD Collections. Dodatkowo użyłam trochę wstążki, sznurka, gazy oraz kolorowych tuszy Distress Ink.                 


Pozdrawiam
Anna Śmiałek

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP