czwartek, 15 grudnia 2016

Wygadana Aneta i jej Kalendarz

Aneta nie należy do nowych uczestniczek... a robi cudne rzeczy :) zresztą sami zobaczcie... jest na co ząbki ostrzyć...

Siema!

Już po raz drugi - i na pewno nie ostatni :) - biorę udział w akcji Scrapujemy z sercem dla WOŚP. Rok temu dzięki zapisaniu się na grupowy zestaw ślubny, poznałam dwie scrapomaniaczki Gosię oraz Kasię (macham Wam dziewczyny!). Kasi pracę możecie zobaczyć w poście z dnia 30 października.
W tym roku wykonałam kalendarz oraz pudełko. Namówiłam również siostrę Mirandę, by wzięła ze mną udział w tegorocznej akcji. Jej prace możecie oglądać w poście z dnia 1 listopada :)

Parę słów o moich pracach:


Przy tworzeniu kalendarza skorzystałam z gotowej bazy od Fabryki Weny. Kalendarz ma format A5, druk jest dwustronny, każdy tydzień jest rozpisany na dwóch przeciwległych stronach, tak więc jest sporo miejsca na notatki. Dodatkowo z tyłu znajduje się aż 20 stron na notatki.
 Przy komponowaniu okładki bazą była grafika róży, do której dobrałam papiery i dodatki. Ponieważ uwielbiam przeszycia na pracach, na okładce kalendarza przeszycie musiało się znaleźć. Potem było dopasowywanie dodatków: taśmy papierowej, bawełnianej koronki, tekturek i perełek. Tekturki ozdobiłam metodą embossingu na gorąco, dzięki czemu ładnie się mienią. Na wewnętrznych stronach okładek zrobiłam kieszonki na luźne karteczki i zapiski. Cały kalendarz jest zbindowany białą sprężyną, którą dodatkowo przyozdobiłam koronkową kokardą. Mam nadzieję, że kalendarz będzie służył właścicielowi przez cały kolejny rok, a może i dłużej, oraz pomieści wszystkie ważne daty, zapiski i przemyślenia :)

Dzięki! :*
Aneta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP