wtorek, 13 grudnia 2016

Kolejna praca od Agnieszki...

Agnieszka bije w tym roku wszelkie nasze rekordy...

To znowu ja :) Jak wiecie trzeci raz biorę udział w akcji - Scrapowanie z sercem dla WOŚP i czwarty projekt, ale nie ostatni. Dziś przedstawię Wam drugi przepiśnik, specjalnie stworzony na Akcję.
Przepiśnik powstał jak poprzedni, na bazie z czarnymi okładkami ze Studia75. Użyłam papierów w kolorach brązu, bieli i różu. Z brązowego papieru wycięłam koronki i nakleiłam je na papier w krateczkę. Nakleiłam obrazek z filiżanką i babeczką. Dodałam pasek z różnymi dzbankami. Dokleiłam tekturki - widelec i nóż oraz nasze serce potuszowane na brązowo :)
Tak powstał drugi mój przepiśnik.
Zapraszam do oglądania zdjęć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP