poniedziałek, 26 grudnia 2016

Szalona Agnieszka prezentuje kartkę sztalugową.

Cześć wszystkim :) To znowu ja już po raz piąty w tym roku. Dziś pokażę Wam kartkę z pudełkiem w kolorach żółci, brązu i zieleni z odrobiną różu. Jest to kartka sztalugowa przeznaczona na imieniny, urodziny czy to dla mamy, babci, siostry, koleżanki. Co kto woli i co komu pasuje. Kartkę można postawić na "honorowym" miejscu, bądź włożyć do pudełka i schować.

Kartkę zrobiłam na kwadratowej bazie, z tym, że jedną ze stron dodatkowo złożyłam na pół. Wewnętrzna część kartki posiada miejsce na samodzielne napisanie życzeń dla obdarowanej osoby i dodatkowe ozdoby w postaci naszego malutkiego serduszka i napisu.

Wierzch kartki został wykonany na dodatkowym kwadracie z papieru. Nakleiłam na niego papierowe kwadraty w kolorach beżowo- brązowym, żółtym z odrobiną brązu oraz jasnobrązowy, dołożyłam zielony pasek z białą koronką. Następnie nakleiłam serce z zawiązaną małą kokardką z satynowej wstążki. Dołożyłam listki i przykleiłam kwiaty. I kartka gotowa :) W analogiczny sposób ozdobiłam pudełko.

Zapraszam do oglądania zdjęć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP