sobota, 24 grudnia 2016

prześliczna skrzyneczka od Anety

Siema!

Już po raz drugi - i na pewno nie ostatni :) - biorę udział w akcji Scrapujemy z sercem dla WOŚP. Rok temu dzięki zapisaniu się na grupowy zestaw ślubny, poznałam dwie scrapomaniaczki Gosię oraz Kasię (macham Wam dziewczyny!). Kasi pracę możecie zobaczyć w poście z dnia 30 października.
W tym roku wykonałam kalendarz oraz pudełko. Namówiłam również siostrę Mirandę, by wzięła ze mną udział w tegorocznej akcji. Jej prace możecie oglądać w poście z dnia 1 listopada :)

Parę słów o moich pracach:

Pudełko ma wymiary 16,5x16,5x8cm, ma w środku cztery przegródki. Postanowiłam wykonać je metodą scrapbookingu, a więc za pomocą papierów i mediów. Zaczęłam od zabejcowania pudełka na biały kolor. Ponieważ jestem zakochana w papierach polskiej firmy UHK Gallery, nie mogło zabraknąć na tej pracy papierów właśnie tego producenta. Na wieczko przykleiłam papier w niebieskich odcieniach, którego dodatkowo ozdobiłam pastą strukturalną i pochlapałam białą farbą. Potem w ruch poszedł brązowy tusz, by trochę postarzyć pudełko, oraz metalowe narożniki i zapięcie w kolorze starego złota. Uroku skrzyneczce dodały tekturowe serduszka – symbol naszej akcji :)


Dzięki! :*
Aneta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP