niedziela, 4 grudnia 2016

Szaleństwa Panny Agi ;)

Agnieszka tak szaleje w tym roku, że my za nią nie nadążamy...
a wy?

Witam Was raz jeszcze - tym razem ostatni raz. To moja szósta i ostatnia praca na 25 finał WOŚP. Dziś pokażę Wam mój drugi komplet kartek. Na komplet składa się 12 kartek na różne okazje: dwie kartki na Święta Bożego Narodzenia, dwie na Wielkanoc, jedna kartka męska oraz siedem kartek ogólnożyczeniowych.

Dwie kartki na Boże Narodzenie
Pierwsza kartka, prosta w kolorach szarym, białym i czerwonym. Jej główną część stanowi tekturkowy napis - Bóg się rodzi umieszczony na czerwonej papierowej wycinance - gwieździe. Trzy rogi kartki ozdobiłam czerwonym brokatowymi gwiazdkami, a w czwartym rogu umieściłam czerwone serduszko - symbol naszej akcji.
Druga kartka została utrzymana w kolorach beżu, jasnej zieleni i delikatnego różu. Umieściłam na niej "stare" karty pocztowe, różę wyciętą z papieru, beżową wycinankę - gwiazdę. Dokleiłam beżowo różowy kwiat, odrobinę listków ostrokrzewu i gałązkę. Serduszko okleiłam papierem i dołożyłam napis.

Kartki Wielkanocne
Jedna kartka w kolorach brązu, beżu, żółci, zieleni z odrobiną różu. Druga w moich ulubionych kolorach, niebieski, brązowy, beżowy. Na pierwszej króluje budka dla ptaków zawieszona na kwitnącej gałązce, na której przysiadł też mały ptaszek. Na drugiej pisanka z kurczaczkiem.

Męska kartka
Została utrzymana w klimacie steampunk-owym. W kolorach brązu i beżu z odrobiną stali w tle. Została ozdobiona papierowymi zębatkami, starymi ogłoszeniami i cyferblatem, na którym jest tylko 10 godzin oraz dziwną maszyną parową poruszającą się na kołach.

Kartki ogólnożyczeniowe
Tych kartek jest siedem - nie będę ich opisywać szczegółowo, bo zanudzę Was na śmierć. Powiem tylko, że jest w czym wybierać.

Kartki zapakowałam w drewniane pudełko. Pudełko pomalowałam, częściowo okleiłam papierem, pomazałam, pochlapałam, no generalnie pobrudziłam. Na koniec nakleiłam dwa ogromne serca naszej akcji, i całość pokryłam woskiem. Mam nadzieję, że pudełko przyda się do schowania różnych drobiazgów.

Zapraszam do oglądania zdjęć.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP