niedziela, 11 grudnia 2016

Ani notes w formacie A5 ;)

Kolejna nasza weteranka, zaprawiona w bojach :)

Cześć!
Mam na imię Ania i biorę udział w akcji Scraperki dla WOŚP po raz trzeci. w tym roku zgłosiłam na licytację 2 notesy o różnych wielkościach.

Pierwsza moja praca, notes formatu A5, powstała z przepięknych papierów firmy Lemoncraft. Jest to moja ulubiona kolekcja o nazwie "Dom Róż". Kobieca, romantyczna, o mglistej kolorystyce, z beżami i szarością w tle oraz delikatnie różowymi akcentami kwiatowymi. Uzupełniłam to kawałkiem koronki w kolorze ecru i lekko pochlapałam mgiełkami o głębszym nasyceniu. Na wycięty kwiatowy wzór na brzegu okładki (ta technika nazywa się paper piecing) nałożyłam jeszcze odrobinę perłowego pigmentu dla delikatnego połysku. Na kilku załączonych zdjęciach przedstawiam etapy pracy oraz użyte w niej materiały i media.
Zachęcam do licytowania prac pokazanych na naszym blogu - pamiętajcie o szczytnym celu.




Pozdrawiam Ania Sz

1 komentarz:

  1. Hoho, w takim notesie to tylko romantyczne zapiski się zmieszczą :)

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP