niedziela, 10 grudnia 2017

Zestaw od Moniki

Witajcie!
Dziś kolejny raz bloga opanowuje Monika :D...


To znowu ja- Monika :) Po raz trzeci w tej edycji WOŚP :) Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś o mnie to zapraszam do  mojego pierwszego posta  :)
W sieci możecie mnie znaleźć na moim fanpage na który Was serdecznie zapraszam.

Tym razem przychodzę do was z kartką w pudełku. Wykonałam ją z papierów UHK, które ufundował sponsor. Wybrałam piękny papier w strzałeczki w pastelowych kolorach. 
Całą kartkę wykonałam w stonowanych odcieniach. Na kartce w centralnym miejscu umieściłam kółeczko wycięte wykrojnikiem z napisem:  DREAMS DO COME TRUE. 
Uważam, że te słowa są jak najbardziej na miejscu, biorąc pod uwagę fakt, że kartka została wykonana na szczytny cel. Serduszka pomalowałam czerwonym flamastrem pędzelkowym, żeby się wyróżniały w pracy. Pudełko wykonałam w podobnym stylu jak kartka z tym, że w centralnym miejscu umieściłam WOŚPowe serduszka. Materiały wykorzystane w pracy: papier biały jako baza kartki i pudełka, papier UHK od sponsora, łososiowy jednolity papier 270g, WOŚPowe serduszka.





To by było na tyle w tym poście, rozpisałam się! :) 
Mam nadzieję, że wytrwaliście do końca lektury i chętnie powalczycie o kartkę.
Wyczekujcie moich kolejnych postów, bo to jeszcze nie koniec! :)
Pozdrawiam, Monika.

 Razem z Moniką 3mamy kciukasy oby jej zestaw był wylicytowany jak najhojniej :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP