środa, 6 grudnia 2017

UHK'owy notes od Ani

Witajcie 
Dziś kolejny raz gościmy Anię,
która wykonała dla akcji dwie prace, dziś prezentujemy drugą z nich, czyli notes...
Hej, jestem Ania, miło mi Was ponownie widzieć.
We wspólnej akcji Scraperki dla WOŚP biorę udział po raz czwarty. Jak zwykle przygotowałam notesy na "Zapiski od serca". Drugi z nich powstał na bazie formatu A5, ozdobiłam go przepięknymi papierami jednego z naszych sponsorów UHK Gallery.Użyte tu papiery to fioletowo-liliowa kolekcja "Autumn in Avonlea", 
do której dobrałam pasującą kolorem ozdobną taśmę pasmanteryjną ze srebrzystym nadrukiem. 
Do notesu dołączyłam dwie tagowe zakładki na srebrnych sznureczkach. Pod charakterystyczny napis "Zapiski od serca" podłożyłam okrągłą serwetkę i zielony wianek z listkami. Notes mieści około 100 kartek w linię, z kolekcji "Pani Black".  Na jego kartach powtarza się kwiatowy motyw z okładki notesu. Na zdjęciach przedstawiam etapy i elementy pracy.





Serdecznie zachęcam do udziału w licytacji.
Pozdrawiam Ania :)

Ja również podpisuję się pod zachętą Ani i pozdrawiam Was serdecznie 
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP