poniedziałek, 4 grudnia 2017

Moniki przepiśnik


Dziś przedstawiamy Wam jedną z najnowszych członkiń naszej grupy, dołączyła do nas naprawdę niedawno, zobaczcie przepiśnik Moniki.

Jestem Monika w tym roku poraz pierwszy biorę udział w akcji Scrapu-Scrap dla WOŚP, wcześniej wykonywałam wraz z grupą Sutaszystek biżuterię z sutaszu. Wielką Orkiestrę wspieram od początku jej istnienia i sama również korzystałam ze sprzętu zakupionego właśnie przez nią.
Wykonałam dwie prace na aukcje... pierwszy zrobiłam przepiśnik w którym mam nadzieję znajdą się przepisy na przepyszne potrawy i wypieki.




Pozdrawiam Monika

My warz  z Moniką serdecznie zapraszamy Was do licytacji,k tak, aby jak najwięcej $$$ zebrać na cel 26 finału WOŚP!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP