wtorek, 26 grudnia 2017

Zestaw od Ani kartka w pudełku i album na IKomunię Świętą



Hej
Dziś swe prace prezentuje Ania, która wykonała komplet komunijny dla dziewczynki: album i kartkę w pudełku.
Hej! Jestem Ania i po raz czwarty mam przyjemność wziąć udział w tej akcji. Znaleźć mnie i moje prace można tutaj  i tutaj.
W tym roku, tak jak i w poprzednim, wykonałam komplet komunijny dla dziewczynki: album i kartka w pudełku.
Pracę zaczęłam od wybrania bazy z płócienną okładką, która zapewni wytrzymałość albumowi. Po przygotowaniu narzędzi i doborze papierów w stonowanej kolorystyce z akcentami różu, zabrałam się do przygotowania obrazka na okładkę albumu – komunijnej dziewczynki, którą pomalowałam markerami. Później dużo planowania, wycinania, stemplowania i tak oto powstał album składający się z 6 kart (14 stron), ozdobiony cytatami, kwiatami, tekturkami, perełkami, itp. Dodatkowo w każdej karcie jest włożona mata, na której można przykleić 1-2 zdjęcia lub coś napisać. Album zawiera wkładki na zdjęcia, klapki i zakładki. Oznacza to, że spokojnie pomieści 30-40 zdjęć w formacie 9x13 choć takie 10-15 także się mieszczą. Zarówno album, jak i kartka, ma już wydrukowane życzenia. Wystarczy złożyć podpis i wręczyć taki prezent. 

 przygotowania

kartka






 
Mam nadzieję, że komuś przypadnie do gustu ten zestaw i zechce go zdobyć, przy okazji wspierając cel 26 finału WOŚP
I my również trzymamy mocno kciuki za zestaw Ani.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP