sobota, 16 grudnia 2017

Killa sny czaruje

Znów przyszła pora na pokazanie Wam kolejnej  mojej pracy...
dziś czas na łapacz snów. Wykonany z obręczy aluminiowej, owiniętej wstążką satynową... następnie wyplotłam pajęczynkę z lnianego sznurka, dodałam zwisające wstążki i piórka, dokleiłam łapacz snów wycięty z prześlicznych papierów od jednego z naszych sponsorów LemonCraft, przyozdobiony kilkoma dodatkowymi motylkami, całości zaś dopełnia nasze akcjowe serduszko, kilka kryształków pasujących kolorystycznie oraz napis "SPECIAL" na banerku...



Kochani moi, to nie jest moje ostatnie słowo... została jeszcze jedna praca, którą niedługo zobaczycie...
Ale o tą też będziecie ostro walczyć w aukcjach - prawda?
Przecież to na wyrównanie szans najmłodszych - cel na który zbiera 26 finał WOŚP.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP