poniedziałek, 24 października 2016

Pamela prezentuje

Pamela właśnie do nas dołączyła... no może nie teraz w sensie w tym dniu... ale teraz w sensie 25 finału WOŚP. Bardzo się cieszymy, z każdej nowej osoby, która chce swoim talentem wspomóc tę wspaniałą akcję!


Witajcie

Mam na imię Pamela, ale w Internecie jestem znana jako Mru :) Tegoroczny WOŚP jest moim pierwszym i bardzo się cieszę, że dołączyłam i dzięki mojej pasji mogę zrobić coś dobrego. Scrapowaniem zajmuję się od 3,5 roku i totalnie mnie to wciągnęło. Staram się tworzyć w każdej wolnej chwili.
Na 25. finał WOŚP przygotowałam notes formatu A6 ze 120 kartkami i 3 przekładkami. Zobaczcie, jak powstawał.
Zawsze zaczynam od zrobienia okładki od A do Z. Najpierw poukładałam papiery i jak byłam zadowolona z kompozycji wzięłam się za ozdabianie. Dodałam m.in. uroczego krasnoludka, na którego widok od razu pojawia się uśmiech na ustach. Po sklejeniu okładki, przycięłam papier na przekładki i tył - nie mogą przecież zostać czarne! A na sam koniec wycięłam faksymilkę, podpisałam się i umieściłam ją na tylnej okładce.
Miłego dnia!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP