piątek, 28 października 2016

Druga odsłona z Agnieszką

Agnieszka w tym roku naprawdę mocno wspiera WOŚP!

W akcji "Scrapowanie z sercem dla WOŚP" biorę udział po raz trzeci. W tym roku, w końcu to 25 Finał,  zadeklarowałam wykonanie czterech projektów - komplet kartek, dwa przepiśniki oraz kartkę z pudełkiem. Jak wszystko pójdzie dobrze, to powstanie jeszcze coś :)

Dziś przedstawiam Wam komplet kartek. Na komplet składa się 12 kartek: jedna ślubna, jedna na Wielkanoc, dwie na Boże Narodzenie oraz 8 kartek ogólno-życzeniowych czyli pasujących na urodziny, imieniny, itp.

Kartka ślubna – powstała w przepięknych kolorach niezapominajek. Do jej wykonania wykorzystałam papiery z kolekcji Nie zapomnij mnie.  Scrapowe serduszko, będące symbolem naszej akcji, pokryłam błękitnym tuszem, a tekturowe obrączki złotym. Wycięłam bukiet niezapominajek, motyle oraz tag z jednego z arkuszy kolekcji papierów. Dołożyłam serwetkę oraz koronkę. I tak powstała delikatna kartka ślubna. A jeszcze napis – I ślubuję Ci miłość …


Niebieska kartka na Święta Bożego Narodzenia – Kartka jest utrzymana w tonacji beżowo-niebieskiej z odrobiną brązu. Scrapowe serce okleiłam niebieskim papierem z wzorem śnieżynek i nakleiłam tekturowy napis Merry Christmas.  Napis oraz bombkę-tekturkę oprószyłam delikatnie brokatem.  Z beżowych i niebieskich gałązek oraz ”ośnieżonych” owoców głogu zrobiłam mini stroik. Bombkę i stroik przykleiłam do kartki, dodatkowo stroik też oprószyłam delikatnie brokatem. Z boku przykleiłam śnieżynki, a na końcu dołożyłam niebieskie serce.


Kartka na Wielkanoc – Kartka została wykonana w moim ulubionym połączeniu kolorów – turkus, brąz i trochę beżu. W centralnym miejscu kartki umieściłam jajko-pisankę, jeden z najważniejszych symboli Wielkanocy  - oznaczający życie. Pod pisanką przykleiłam brązową serwetkę, turkusowe piórko oraz brązową gałązkę. W rogu kartki przymocowałam małego zajączka - drugi symbol Wielkanocy. Na kartce nie zabrakło papierowych, turkusowych kwiatów, i oczywiście, naszego serduszka. Serduszko ozdobiłam brązowym tuszem.


Czerwono-zielona kartka na Boże Narodzenie – Wykonałam tę kartkę w tradycyjnych kolorach – czerwony, zielony, biały. Serduszko pobuszowałam na czerwono, pokryłam wzorami śnieżynek, a brzegi delikatnie oprószyłam na biało, na koniec dodałam troszeczkę brokatu. Gwiazdę betlejemską wykonałam wg wzoru naszej koleżanki- Marty. Przygotowałam trochę śnieżynek i obrazek. I tak powstała kartka – Magicznych Świąt.



Kartki bez kwiatów – To dwie kartki na których zabrakło bukietu papierowych kwiatów. Jedna została utrzymana w tonacji beżowo-brązowo-granatowej i w klimacie marynistycznym. Druga kartka powstała w kolorach białym, czarnym i bordowym. Na kartkach nie zabrakło serduszek – pierwsze brązowe, drugie bordowe.  Obie kartki można ofiarować zarówno kobiecie, jak i mężczyźnie, można też podarować je nastolatkowi.


Kartek z kwiatami jest sześć – Dwie kartki z życzeniami „Dla Ciebie” zostały utrzymane w odcieniach fioletu z dodatkiem zieleni i różu. Centralne miejsce na kartkach zajmują niewielkie bukiety kwiatów.  Trzecią kartkę „Dla Ciebie” wykonałam w kolorach: brąz, czerwień, zieleń, serduszko ozdobiłam czerwonym tuszem i nakleiłam malutki kwiatek. Kolejne dwie kartki, to kartki z życzeniami „Wszystkiego najlepszego”. Pierwsza - w kolorach zieleni i amarantu z koronkowymi elementami, zielonym sercem i bukietem róż. Druga – zielony, biały, żółty z dużym ciemnozielonym sercem i  dużym bukietem polnych kwiatów, są tu nawet dmuchawce. Ostatnia z kartek, to kartka z napisem „Moc życzeń”, przygotowana w kolorach zielony, różowy i słomkowy, większość kartki zdobią kwiaty.



Myślę, że komplet jest na tyle różnorodny, że przypadnie Wam do gustu, no a przynajmniej mam taką nadzieję.

Kartki zapakowałam w papierowe pudełko. Pudełko okleiłam z zewnątrz zielonymi papierami. Myślę, że znajdziecie na nie inne zastosowanie, niż tylko ochrona kartek. Zapraszam do oglądania zdjęć :)

 Poniżej migawki z prac nad kartkami...

Oraz cały zestaw, wraz z pudełkiem:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP