niedziela, 30 października 2016

Kasia Zaskakuje...

Dziś z wielką przyjemnością prezentujemy pracę Kasi.

Wiele nie brakowało, a nie czytalibyście tego wpisu… Ponieważ ten rok przyniósł, i wciąż przynosi, u mnie wiele ważnych zmian postanowiłam, że w tym roku nie wezmę udziału w scrapowaniu dla WOŚP. Postanowiłam, że tak będzie lepiej, bo zwyczajnie szansa, że zdążę była niewielka.

Jednak mimo wszystko udało się! …mało tego: prace zrobiłam dwie : ) Taka szczęśliwa przewrotność losu : )

W zeszłym roku z Gosią i Anetą przygotowywałam komplet składający się z albumu, kartki i księgi gości. W tym roku postanowiłam spróbować szczęścia z kartkami w pudełkach.


Dziś przed Wami kartka w klimacie retro. Podziałałam trochę z tuszami Distress. Piankowej białej ozdobie dodał trochę lat : ) Również naszemu serduszku się „oberwało” z tuszy. Kwiaty zostały muśnięte pastą pozłotniczą.
Kartka praktycznie na każdą okazję, chociaż ja im dłużej na nią patrzę tym bardziej widzę ją w roli gratulacji z okazji rocznicy ślubu : )





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP