czwartek, 20 października 2016

Otwarcie z Agnieszką

Agnieszkę już dobrze znacie... serio... działa z nami od dawna...

ale, oddaję głos bohaterce posta... znaczy autorce bohaterki posta ;)


Jeśli pamiętacie to super, a jeśli nie to przypominam - W akcji "Scrapowanie z sercem dla WOŚP" biorę udział po raz trzeci. W tym roku zadeklarowałam wykonanie czterech projektów - komplet kartek, dwa przepiśniki oraz kartkę z pudełkiem. Dziś pokazuję Wam pierwszy z przepiśników.
Przepiśnik powstał na bazie z czarnymi okładkami Studia 75. Wnętrze wypełniają kartki z ciemnoszarym nadrukiem, na których możecie zapisać swoje przepisy na najpyszniejsze potrawy.
Gotową bazę okleiłam papierami w kolorach zieleni, brązu oraz malinowego różu. Z brązowego papieru wycięłam koronki i przykleiłam do zielonych elementów, a następnie umieściłam je na malinowych papierach. Powstałe części przycięłam do rozmiarów pasujących do bazy. Dodałam obrazki z apetycznymi babeczkami. Nie zabrakło również naszego serduszka, tym razem w brązowym kolorze.
I tak powstał mój pierwszy przepiśnik.
Zapraszam do oglądania zdjęć:




Sami widzicie, że Agnieszka w tym roku szaleje :) już pokazała cudny przepiśnik i zdradziła, że będzie więcej jej projektów... i wszystkie będą możliwe do wylicytowania w aukcjach allegro na rzecz WOŚP.
My się już nie możemy doczekać - a wy?

1 komentarz:

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP