sobota, 22 października 2016

Monika Podbija stawkę

Agnieszka otwarła nasze pokazywanie... Monika podbija stawkę wyżej (swoją drogą stawka będzie rosła z pracy na pracę...) gotowi? to oddajemy głos Monice. Monika debiutuje :) w naszej akcji...

Witam, nazywam się Monika Budnik i mimo, że w świecie scrapbookingu nie jestem zbyt znana postanowiłam wziąć udział w akcji "Skrapujemy z sercem dla WOŚP".
Moja sytuacja jest dość nietypowa. O całej akcji WOŚP dowiedziałam się podczas KIT-owej wymiany, w czasie której przez pomyłkę otrzymałam od jednej z koleżanek WOŚP-owe serduszka. Jako, że serduszka WOŚP-owe to nasz znak rozpoznawczy dostałam namiary do Killi i tak rozpoczęła się moja przygoda.
Już od jakiegoś czasu chciałam wziąć udział w WOŚP-owej akcji, ale zawsze było coś, co mi w danym momencie nie pasowało, albo po prostu się spóźniłam na nabór. Jak już w końcu udało mi się dostać do grupy byłam tak podekscytowana, że nie mogłam opanować swojej radości. Killa już pewnie nie raz sobie pomyślała "Monika dajże spokój!", ale oczywiście cierpliwie odpowiadała na wszystkie moje pytania.
No to koniec żartów- do rzeczy.
Pierwszą moją pracę na akcję 2017 jest kartka wykonana metodą mixed- media. Użyłam różnych mgiełek, rainbow, a także splash (splash miałam pierwszy raz w życiu w rękach :D, media to 13arts i pentart). Z pozostałych "przydasiów" są kwiatki z papieru mullberry, sznurek jutowy, oczywiście baza kartki, papier do scrapbookingu i najważniejsze SERDUSZKA. Kwiatki jak i sznurek zostały przyklejone na gel medium (13 arts), zaś papiery przykleiłam. Od jakiegoś czasu zakochałam się w tej technice, media to taka odskocznia od innych spraw. Można "wyżyć" się na papierze w skutek czego powstają niepowtarzalne prace.
Mam nadzieję, że moja praca przypadnie Wam do gustu i przyczyni się do pokonania kolejnego (mam nadzieję) rekordu WOŚP!
a teraz zapraszam do zapoznania się z moją pierwszą pracą dla akcji Scrapu-Scrap dla WOŚP:






4 komentarze:

  1. super, jednak mylić się czasem popłaca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż za szczęśliwy zbieg okoliczności się przytrafił :)
    Praca piękna, ekspresyjna bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :)
    tak w tym przypadku, dobrze było się pomylić dzięki czemu otrzymałam serduszka przez zupełny przypadek :)

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP