poniedziałek, 23 grudnia 2013

Poznajmy PaNaKo :)

Nadeszła pora na wywiad z osóbką, która zaprojektowała nasze tekturki i logo blogowe, oraz banerki...



Killa: Witam naszą kolejną koleżankę
PaNaKo: Witam :)…

Killa: Opowiedz nam w kilku słowach o sobie.
PaNaKo: Mam na imię Marta, a w świecie scrapbookowym używam nicka PaNaKo, który wymyśliły moje córki.

Killa: A wiesz jak na niego wpadły?
PaNaKo: Tak, wzięły pierwsze sylaby swoich imion. 

Killa: Jak się zainteresowałaś scrapbookingiem?
PaNaKo: Pierwsze świąteczne kartki, jakie zrobiłam daaawno temu, to były obrazki malowane akwarelami. Potem przypadkiem znalazłam w Internecie informacje o bardzo ciekawych technikach stosowanych zagranicą w cardmakingu. Zaczęłam przekopywać Internet i wsiąkłam...... Potem odkryłam forum piękne ozdoby - własnoręcznie, które również było kopalnią wiadomości i inspiracji. 

Killa: Jaki jest Twój ulubiony styl i forma pracy?
PaNaKo: Miałam dłuższą przerwę w tworzeniu, ale już się ponownie rozkręcam. Testuję różnorodne techniki i zawsze sprawia mi to wielką przyjemność:) Bardzo lubię robić papierowe kwiaty i chyba takich prac mam najwięcej.

 Killa: Dlaczego postanowiłaś wspomóc Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
 PaNaKo: Zawsze wspierałam Orkiestrę, a w tym roku postanowiłam, to zrobić w innej formie i przyłączyłam się do akcji Biżuteryjek i Skrapomaniaczek . 

Killa: Skąd wzięłaś inspirację do WOŚPowego przepiśnika?
PaNaKo: Skąd wzięłam inspirację... przejrzałam moje papiery i wyjęłam te, które mi pasowały do kuchennego zapiśnika... i dalej samo poszło... 

Killa: A masz jakieś miejsce, gdzie możemy pooglądać więcej Twoich prac?
PaNaKo:Oczywiście, http://papieromania.blogspot.com/

Killa: Zaprojektowałaś nasz znak rozpoznawczy, nasze logo do bloga, nasz banerek…Od kiedy zajmujesz się grafiką komputerową?
PaNaKo: Od dawna...To moje kolejne hobby... Lubię zabawy programami graficznymi Jeśli mi to wychodzi, to bardzo się cieszę.


Killa: Dzięki za rozmowę
PaNaKo: Dzięki, było mi miło:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP