środa, 18 grudnia 2013

Poznajemy Hanię

Czas poznać kolejną osóbkę z naszego scrapowego grona... tym razem udało mi się przydybać Hanię, z którą mieszkamy dosyć blisko, jednak wcale nie jest nam się łatwo spotkać... na szczęście się udało, oto co z tego spotkania wyniknęło...



Killa: Cześć, kopę lat…
Hania: No trochę czasu minęło, ale udało nam się wreszcie spotkać.
Killa: No to skoro nam się udało, to przeprowadzimy mały wywiad, nie masz nic przeciwko?
Hania: Absolutnie nie, chętnie odpowiem na kilka pytań…
Killa: Opowiedz nam w kilku słowach o sobie.
Hania: Mam na imię Hania. Jestem mamą 4 letniej Paulinki i to z nią często zdarza mi się scrapować, to dla niej wielka frajda
Killa: Rośnie z niej nowa skraperka?
Hania: Mam nadzieję, ze tak.
Killa: Jak się zainteresowałaś scrapbookingiem?
Hania: Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się od... zamówienia albumu ślubnego dla brata, gdy w końcu dostałam go w swoje ręce pomyślałam, że to musi być super zabawa. No i tak się już bawię kilka ładnych lat.
Killa: Bawisz się z fantastycznym skutkiem, jak określiłabyś swój ulubiony styl i formę pracy?
Hania: Chyba nie mam ulubionej formy ani stylu. Rzuca mną od prac na bogato do clean&simple i każdy rodzaj cieszy mnie tak samo. Uwielbiam różne formy od notesów, przez pudełka eksplodujące, ale największa frajda to zrobić coś dla siebie, dla rodziny np. mini album z córeczką czy tzw. layout czyli ozdobne ubranie zdjęcia przedstawiającego jakąś ważną chwilę naszego życia.
Killa: Paulinka to wdzięczny obiekt do „obskrapowania”
Hania: Oczywiście, że tak i najwierniejsza fanka i "oglądacz" prac
Killa: Dlaczego postanowiłaś wspomóc Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
Hania: Staram się wspomagać WOŚP już od kilku lat, kiedyś dołączając się do Biżuteryjki dla WOŚP, a odkąd już biżuterią się nie zajmuję chcę tez mieć jakiś swój mały wkład. A WOŚP to dla mnie coś namacalnego, coś co widziałam na własne oczy w szpitalach dziecięcych.
Killa: Skąd wzięłaś inspirację do WOŚPowego/WOŚPowych notesów?
Hania: Skąd wzięłam inspirację do WOŚPowych notesów? Jak nie mam narzuconego stylu i mogę zrobić coś wg własnego pomysłu zawsze sięgam po czarne papiery. Mam bardzo dużo kolekcji w kolorze czarnym, bo po prostu je uwielbiam
Killa: zauważyłam, powiedz jeszcze, gdzie można nacieszyć oczy Twoimi pracami
Killa: Dzięki za odpowiedzi, na pewno pozwolą Cię nieco lepiej poznać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP