piątek, 26 listopada 2021

Zestaw Nostalgia.

Witajcie.

Licytacje coraz bliżej zatem kolejna odsłona prac.

Dziś pokażę Wam zestaw wykonany przeze mnie,  czyli Karolinę w sieci krążącą jako Caro-ART. W skrócie: matka, żona, maniaczka tworów wszelakich i grafik komputerowy. Z akcją dla WOŚP mam okazję tworzyć drugi rok i mam nadzieje nie ostatni 😊

Mój zestaw składa się z decupagowego chustecznika i  opakowania na czekoladę.

Skorzystałam z papierów serii Nostalgia zarówno do decupage jak i scrapowych od naszego sponsora ITD Clollection, baza czekoladownika pochodzi od Goat Box.

Zestaw jest uzupełnieniem do ślubnego zestawu Ksenii, który niebawem zobaczycie na blogu.


Czekoladownik na czekoladę mini:




Zapraszam do śledzenia bloga bo niebawem ruszą licytacje:)

Sie Ma !!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP