sobota, 27 listopada 2021

Prace od Olgi.

 Witajcie.

Dziś kolejne piękne prace, tym razem od Olgi, zatem oddaję jej głos.

Nazywam się Olga Miłkowska, scrapbooking jest moją pasją od 4 lat. W akcji Scrapu-Scrap dla WOŚP mam przyjemność brać udział po raz trzeci.
Na aukcję wykonałam zestaw w cudownych kolorach i lekko magicznym stylu - kartka plus album, z fantastycznych papierów od ITD Collection.
Album ma wymiary 15cm x 20 cm i pomieści ok. 35 zdjęć formatu 9x13. 
 



 
Kolejny zestaw przeze mnie wykonany to 12 uniwersalnych kartek na różne okazje. Stworzyłam je z papierów od naszych sponsorów: Scrapboys, PassionScrap oraz ITD Collection
 
 
 
My gramy z orkiestrą do końca świata i o jeden dzień dłużej - a WY?
Sie-ma!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP