piątek, 5 listopada 2021

Zestaw kartek od Agnieszki

 Dzisiaj swoje prace prezentuje Agnieszka.

"Hej. Jestem Agnieszka. Prywatnie żona i mama dwójki cudownych dzieciaków.

Tworzenie to moja pasja i sposób na uśmiech u innych;)

Bardzo chciałam mieć możliwość stworzenia czegoś właśnie na serduszkową akcje i w tym roku spełnia się to marzenie;)

Jestem tu pierwszy raz i przygotowałam zestaw 12 kartek na różne okazje. Zestaw jest zapakowany w papierowe pudełko,  które samo w sobie może być pięknym upominkiem.

Mam nadzieję,  że komplet przypadnie Wam do gustu i chętnie będziecie licytować.  

Całość jednak nie byłaby możliwa, gdyby nie nasi wspaniali sponsorzy. Ja tutaj użyłam baz, papierów i tekturek od :  Rzeczy z papieru,  Goatbox, Scrapboys, UHK Galerry, PassionScrap, Craft O'Clock, Przez Okienko Anna Szajda.

 

Serdecznie Was pozdrawiam 

Siema!"








































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP