piątek, 19 listopada 2021

Album świąteczny od Agnieszki.

 Hej Wszystkim :)

Kolejna odsłona prac Agnieszki ale tym razem scrapowo.

Mam na imię Agnieszka. Ósmy rok gram na rzecz WOŚP razem ze skraperkami ze "Skrapujemy z sercem dla WOŚP". W tym roku wspieramy 30 Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i liczymy na wysokie kwoty z aukcji. 

Dziś przedstawię Wam album świąteczny na zdjęcia oraz kartkę. Album ma wymiary 21x21x10, został wykonany z papierów utrzymanych  głównie w kolorach mięty i różu z dodatkiem czerwieni, bieli, brązu. Połączyłam w nim dwie kolekcje papierów Mintay pasujących do siebie. Album jest pełen gwiazdek, lizaczków, lasek cukrowych, choinek, pierniczków, szyszek, mikołajów czyli wszystkiego co kojarzy się ze Świętami. Pomieści ok 80 zdjęć w rozmiarach 9x13, 10x15 oraz mniejszych. Okładkę albumu zdobi napis od naszego sponsora Przez Okienko Ania Szajda.
Z tych samych papierów powstała kartka. Album wraz z kartką został zapakowany w pudełko. Pudełko może zostać wykorzystane jako opakowanie na prezent lub służyć jako "domek" dla albumu.

 





















Mam nadzieję, że ten komplet przypadnie Wam do gustu. Możecie wykorzystać go dla siebie i przechowywać w nim Swoje wspomnienia bądź podarować go bliskiej osobie. Tak czy siak, pamiętajcie, że uzyskana na licytacji kwota zasili konto WOŚP.
 
Sie ma !

1 komentarz:

  1. Cudowny album. Bardzo się cieszę, że udało mi się wygrać aukcję:) niemniej trochę mi przykro, że nie było wielu rywali do zaciętej walki. Byłam skłonna zapłacić dużo więcej za to cudeńko😍💖

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP