niedziela, 21 listopada 2021

Pierwszy zestaw od Marty

 Dzisiaj prezentujemy pierwszy zestaw Marty

" Hej, nazywam się Marta Gil. Po raz drugi biorę udział w akcji scrapowania dla WOŚP. Rękodziełem zajmuję się odkąd pamiętam. W sieci znajdziecie mnie jako ScrapArt by Tunia.

Jestem mamą na pełen etat, a scrapownie to moja odskocznia od codzienności.

 Mój pierwszy zestaw to album pudełkowy, kartka i zakładka do książki.

Zestaw świetnie sprawdzi się jako prezent dla kobiety. 

Album pomieści mnóstwo zdjęć 9x13 i 10x15 oraz 10x10. Jest pełen kieszonek i flapek. W albumie użyłam m.in. papierów od naszych sponsorów ScrapBoys i Craft O'Clock oraz napisu od Przez okienko - Anna Szajda.

 Baza kartki w rozmiarze 14,5x14,5cm, warstwowa. Ozdobiona kwiatami z foamiranu i papieru. Zapakowana w pudełko z okienkiem od niezastąpionego sponsora: Rzeczy z papieru.

 Całość uzupełnia zakładka do książki utrzymana w tej samej tonacji kolorystycznej.

Zapraszam do licytacji."









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP