piątek, 28 grudnia 2018

Roześmiana Szafran pokazuje albumik

Cześć! kilka lat zbierałam się, żeby wziąć udział w scrapowo WOŚPowej akcji i zawsze coś mi wypadało i to uniemozliwialo... w tym roku wybitnie się spinałam, a i tak powstał tylko jeden album i to prawie na ostatnią chwilę :) ale ważne, że jest!



album na zdjęcia zrobiłam na bazie w kształcie aparatu, z okienkiem w okładce, które fajnie  będzie eksponować zdjęcie z pierwszej strony, całość ma 6 kart, jest 4 kolorowa - czerwono szaro biało czarna :)




I jak widzicie na załączonym obrazku - mój osobisty Wybranek nie potrafi mi zrobić normalnego zdjęcia i z wielu prób najbardziej udane okazało się to, na którym śmieję się, że on nie umie robić wyjściowych zdjęć :)



Się ma, Kochani!
Szafran

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP