czwartek, 20 grudnia 2018

mina juveler przedstawia swoje prace

Cześć, zwana jestem miną juveler - jestem miłośniczką czerni i bieli (z przewagą czerni), z alergią na kwiatki i inne romantyczne elementy, za to uzależnioną od mediów oraz wszystkiego, co się błyszczy i świeci. W tym roku pierwszy raz biorę udział w akcji Scrapowanie dla WOŚP i przygotowałam dwa pudełka, notes i blejtram w mojej ulubionej technice mixed media.

Oto prace, które wykonałam dla akcji Scrapu-Scrap dla WOŚP:

1. Drewniane pudełko o wymiarach 18x9 cm ozdobione w texchnice mixed media.




2. Blejtram o wymiarach 20x20 cm ozdobiony w technice mixed media.




3. Drewniane pudełko o wymiarach 20x20 cm, podzielone wewnątrz na cztery części, ozdobione w technice mixed media.





4. Notes (format A6) z gładkimi kartkami, ozdobiony w technice mixed media.





To nie wszystko - jeszcze o mnie usłyszycie. Zachęcam do licytowania w aukcjach na rzecz 27 finału WOŚP!
mina juveler

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP