środa, 12 grudnia 2018

Monika prezentuje swoje karteczki


Cześć i czołem!
Jestem Monika- tutaj już trzeci rok z rzędu.
W tym roku postanowiłam również spróbować swoich sił i dołożyć swoją cegiełkę w tak ważnym celu.
Trochę o mnie :) . Rękodziełem zajmuję się odkąd pamiętam, ciąglę się rozwijam, próbuję czegoś nowego. W ostatnim czasie dużo się u mnie zmieniło. Zaczynając od tego, że zmieniłam adres mojego fanpage, przez mój ślub cywilny organizowany dość spontanicznie, po dzień dzisiejszy, kiedy mieszkam w Niemczech. Niestety przez moją obecną pracę mam mało czasu na moje hobby, jednakże znalazłam go wystarczająco, żeby wykonać kilka prac na WOŚP.


Materiały jakie użyłam to m.in. : papiery i dodatki MIX & MATCH, papier wizytówkowy, klej magic, taśma dwustronna no i oczywiście nasze "firmowe" przygotowane specjalnie dla akcji SSCRAPU-SCRAP DLA WOŚP serduszka.



Przedstawiam Wam moje prace, mam nadzieję, że spodobają się Wam i chętnie o nie powalczycie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP