piątek, 14 grudnia 2018

Kwiat Wiśni prezentuje fioletowy notes

Cześć,
nazywam się Ilona Kuchta i tworzę pod nickiem Kwiat_wisni7. Już po raz 4 biorę udział w tworzeniu rzeczy dla WOŚP. Tym razem stworzyłam dwa notesy – Zapiśniki od serca :)
Pierwszy – różowy - już widzieliście, dziś czas na pokazanie drugiej pracy:

Zapiśnik – niebiesko-fioletowy.
W nim również użyłam stempla lalki - bluzeczkę i spódnicę wykonałam z papieru do scrapbookingu, resztę pokolorowałam Promarkerami. Z białego papieru wycięłam wykrojnikiem - piękną, ażurową serwetkę, którą przykleiłam na kosteczki dystansowe. Serduszko z napisem „Zapiski od serca” pokolorowałam i podkleiłam papierem do scrapbookingu.



Na dole ułożyłam kompozycję kwiatową, a z boku dodałam jeszcze taśmę z różami na tiulu i perełkami. Całość zbindowałam, a sprężynę ozdobiłam wstążkami i koronką – by była jeszcze bardziej dziewczęca."






pozdrawiam serdecznie :))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP