środa, 26 grudnia 2018

Gosia pokazuje swoje prace

Witajcie Kochani
Jestem Małgośka. Tworzeniem kartek i albumów zajmuję się od niedawna. Nie pamiętam od kogo dowiedziałam się o akcji „Scrapujemy z sercem dla WOŚP”, ale od razu spodobał mi się ten pomysł. W tym roku biorę udział po raz pierwszy ale mam nadzieję, że nie ostatni.



Przygotowałam 12 kartek, na różne okazje, wykonanych różnymi technikami. Są stemple, embossing na gorąco, ręcznie robione kwiaty z foamiranu, kwiaty z papieru, shaker box i inne. Już nawet nie pamiętam jakie kolekcje papierów poszyły tu w ruch, ale na pewno są tutaj papiery takich firm jak: Craft O'Clock i ScrapAndMe.




Powstały też dwa albumy – dziewczęcy i chłopięcy –  w każdym z nich zmieści się po 15 zdjęć 10 x 8 cm. Wykorzystałam tutaj kolekcję papierów Craft O'Clock „Mój skarb – chłopiec” i „Mój skarb – dziewczynka” oraz dodatki do tych kolekcji.





Myślę, że każdy wybierze coś dla siebie – każda inna, ale na każdej nasze tekturkowe serduszko i mają jeden wspólny cel: POMAGAĆ POTRZEBUJĄCYM. Mam nadzieję, że komuś wpadną w oko i razem wesprzemy tą piękną akcję już po raz 27!
 Pozdrawiam Was serdecznie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP