czwartek, 2 listopada 2017

Trzy kartki od Ani

Bez zbędnych wstępów oddaję głos Ani...
***
Od kilku lat biorę udział w akcji „Scrapowanie dla WOŚP”. Chociaż zaczęłam się interesować scrapbookingiem jakieś 7 lat temu, to bywały lata, w których były to jedyne scrapowe prace, które wykonywałam przez cały rok.
W tym roku przygotowałam 3 kartki z pudełkami, które mogą być wykorzystane z różnych okazji. W każdej z prac zdecydowałam, że serce – znak rozpoznawczy naszej akcji, będzie centralnym punktem.
Pierwszy pomysł przyszedł na kartkę w czerwieni, w której serce miało imitować najzwyklejszego lizaka. Można tę kartkę spersonalizować dodając odręczny napis obok ‘lizaka’.

Druga karta, w zieleni, jest bardziej klasyczna i stonowana. 



Natomiast trzecia była eksperymentem: wykorzystałam papiery UHK – jednego ze sponsorów wraz ze znalezioną w internecie inspiracją. I muszę przyznać, że efekt był lepszy niż się spodziewałam.

Praca nad każdą z kartek zapewniła mi mnóstwo radości. Mam nadzieje, że również u obdarowanych osób wywoła uśmiech.
Chciałabym również podziękować sponsorom UHK Gallery za otrzymane papiery i sklepowi scrapek.pl za możliwość zakupów materiałów ze zniżką.
***
Tak właśnie Ania dokłada swoją cegiełkę do naszej akcji

Liczymy, że pomożecie tym karteczkom zdobyć jak najwięcej $$$ na akcji WOŚP,
zbieramy na najważniejszy cel: Wyrównanie szans w leczeniu noworodków. 
Aby nowoczesny sprzęt (m.in. np. inkubatory) trafił do szpitali tzw. pierwszego stopnia, czyli tych podstawowych.
Siema i dołączcie do naszego wspólnego WOŚP'owego grania dla dzieci.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP