piątek, 24 listopada 2017

Notes od Moniki

Dziś druga część Prac Moniki - która jak zwykle zachwyca :)

Hej, hej!
Witam Was ponownie! 
To znowu ja- Monika :) Nie będę Was zanudzać pisaniem o mnie, możecie poszukać mój poprzedni wpis na tegoroczną aukcję WOŚP.
W sieci możecie mnie znaleźć na moim fanpage, na który Was serdecznie zapraszam.

Druga moja praca na WOŚP to notes, również mixed mediowy :) Cały notes jest w podobnej kolorystyce co blejtram z mojego pierwszego postu. Po przyklejeniu na okładkę za pomocą gel medium 13arts  trybików, gazy, koronki i elementów metalowych pomalowałam wszystko czarnym gesso. Jak już wszystko wyschło przemalowałam całość złotą pastą strukturalną. WOŚPowe serduszko "Zapiski od serca" pomalowałam na czerwono flamastrem pędzelkowym i musnęłam czarnym gesso oraz złotą pastą. Całość przykryłam warstwą werniksu wodnego z połyskiem firmy Renesans.
Do wykonania pracy użyłam: wykrojniki trybników, gaza, koronki bawełniane, metalowe elementy, czarne gesso 13arts, złotą pastę strukturalną, gel medium, werniks wodny z połyskiem Renesans i oczywiście WOŚPowe serduszko.






 Liczę na to, że notes się Wam spodoba i chętnie weżmiecie udział w licytacji.
Pozdrawiam, Monika.

Zaróno my, a Monika to już na pewno - liczy na Waszą zaciętość w licytacji - tak, abyśmy wspólnie mogli się pochwalić dużą $$$, jaka wpłynie na konto Orkiestry, na cel 26 finału: wyrównanie szans w leczeniu noworodków. 
Aby nowoczesny sprzęt (m.in. np. inkubatory) trafił do szpitali tzw. pierwszego stopnia, czyli tych podstawowych.
Siema i dołączcie do naszego wspólnego WOŚP'owego grania dla dzieci.  

SIE-MA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Weryfikacja obrazkowa pozwoli nam się upewnić, że jesteś żywym człowiekiem, a nie maszynką :) prosimy nie denerwuj się.
SCRAPU-SCRAP DLA WOŚP